El recent creixement del comerç on-line ha fet que les empreses hagin hagut d’adaptar la seva estratègia de vendes de forma accelerada. El món on-line obre les portes a una major quantitat de clients però alhora, amb la pèrdua del contacte humà, la fidelització d’aquests suposa un gran repte.
En el marc del programa Despega, ACCIÓ i AMAZON s’uneixen per impulsar la internacionalització empresarial a través d’internet. Mitjançant sessions de formació i un bootcamp intensiu, les empreses coneixeran les claus per impulsar la seva digitalització i la venda on-line a Espanya i a l’exterior.
En aquesta segona sessió, el David Tomás, expert en màrqueting digital i CEO de Cyberclick, ens explicarà com optimitzar els recursos disponibles de la nostra empresa enfocant l’estratègia digital a la fidelització de clients. A més a més, Amazon ens explicarà quines eines tenim per fidelitzar clients a la plataforma.
Els temes que es tractaran en la sessió, són:
Creació de bases de dades
Estratègies de remarketing
Automatització de processos
Accions i eines per B2B i B2C
Inbound marketing: atracció, fidelització i delight
Amazon: com maximitzar la fidelització de clients a la plataforma
Cas empresarial
Programa International eTrade d’ACCIÓ: aprofita l’ecommerce per vendre a tot el món
Serveis i programes de formació per a pimes d’AMAZON
No esperis que els teus clients decideixin si tornar o no, pren la iniciativa, humanitza els teus canals digitals i comença la teva estratègia de fidelització on-line amb aquesta sessió.
Data: 12 de maig de 2021
Hora: 10 h a 11:30 h